Helaaau! :)

Aici ai sa poti citi tot ce-mi trece prin minte,defapt in legatura cu un subiect anume.Si daca tot cititi,lasati si un comentariu ca sa vad ce pareri aveti :).

search on behe's blog!

Arhiva

vineri, 5 martie 2010

Trist.

In ultimul timp culoarea alba imi provoaca scarba.Zapada este de vina.O urasc!M-am saturat de zapada si iar zapada si de 564753743743 de ori zapada.Vreau sa merg pe strada si sa admir copacii infloriti.Imi este dor de imaginea asta.Ciudat..nu m-am auzit niciodata vorbind asa.Poate ca lumea asta de cacat ma face sa-mi pierd mintile si sa ma pierd pe drum bucata cu bucata.Vreau sa pot pune pasii in siguranta pe pamant fara sa-mi fie frica de specimenele de pe strada.Vreau sa fie cald.Sa pot simti nisipul matasos si stralucitor scurgandu-se printre degetele mele si soarele sa ma alinte facandu-mi cu ochiul reflectandu-se in apa.De ce nu mai suntem preocupati de toate astea?De ce avem numai probleme pe cap?De ce nu suntem noi insine?De ce ne lasam controlati de altii?Nu putem da frau liber imaginatie pt ca lumea asta proasta ne impiedica.Pentru ca si noi suntem la fel considerati datorita acestei lumi.Este trist..cu adevarat trist.Distrugandu-ne,lumea aceasta nu va fi mai buna si mai prospera..va fi si mai trista si seaca.Realitate?Ce este asta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu