Helaaau! :)

Aici ai sa poti citi tot ce-mi trece prin minte,defapt in legatura cu un subiect anume.Si daca tot cititi,lasati si un comentariu ca sa vad ce pareri aveti :).

search on behe's blog!

Arhiva

vineri, 19 februarie 2010

Nu!


Azi nu te vreau!Nu vreau sa ma atingi!Nu-mi spune niciun cuvant!Vreau doar sa pleci si sa ma lasi in pace sa-mi vad de treburile mele!Uita-ma!Stiu ca o sa te impotrivesti si o sa-mi raspunzi urat,dar nu conteaza,pt ca TU nu contezi!Tot ce a fost intre noi pana acum este pastrat intre 2 acolade si multimea noastra va fi de fiecare data egala cu multimea vida!Nu te mai chinui sa ma convingi ca putem schimba ceva,pt ca trecutul ramane aceleasi si ranile adanci niciodata nu se vor vindeca!Vreau doar sa taci si sa-mi intorci spatele..este prima si ultima oara cand te rog sa faci asta..este spre binele amandurora!Nu am nevoie de tine!Cate sa-ti mai spun pt a te simti si..si sa pleci?Spusele tale,promisiunile si cuvintele frumoase au fost mereu completate de.."Da,si hmm,maine ploua!".Chiar nu ai bagat de seama ca nu ma mai interesezi?Vreau sa pleci din camera mea si ai grija sa nu-mi atingi posterul,stii cat de mult il ador..desi nu stiu de ce,ca doar e de la tine.Sterge si piesa noastra,ma intorc la ale mele..STOP!Deliram amandoi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu