Helaaau! :)

Aici ai sa poti citi tot ce-mi trece prin minte,defapt in legatura cu un subiect anume.Si daca tot cititi,lasati si un comentariu ca sa vad ce pareri aveti :).

search on behe's blog!

Arhiva

luni, 22 martie 2010

Dedicatie pt. DEDELIN! =))

dedelin,stii ce-am constatat?:-? ca mi-e somn si m-am plictisit =)) dar este vacanta.interesant.clar o sa incep sa-ti spun o povestioara pt ca acum este ora mea cea mai buna pt aberat :D.deci vrei sa-ti zic o poveste?;;;)oricum daca zici nu tot o sa-ti zic :* :))).asaaaaa.a fost odata(asa incept toate povestile cretine,iar asta este una cretina,deci asa o sa inceapa)un baiat,care canta.Ii placea mult sa cante era viata lui.Dar stai nu am spus cum arata acest minunat baiat..era scund,handicapat(nu avea un deget de la picioru stang,nu mai stiu sigur care dar oricum chestia e ca nu-l mai avea..),avea parul blond dar ii cam cadea asa ca era gen skinhead,avea ochii albastrii ca ambalajul de la Pims Cookies(sau cum plm se scrie :)) ),niste degete lungi la maini ca ale lui behe:D si nasu ca al lui dede=)).Oricum nu prea conta cum arata,chestia e ca nu prea stiu ce sa mai zic despre el deaia am bagat si descrierea asta.asaaa..si se ducea la scoala fericit(doamne ce idiot..)si cum mergea el asa dragut pe strada(am uitat sa specific ca era iarna deasta frumoasa de care toata lumea se bucura si atunci cand ninge este in casa o veselie de parca a coborat Hristos iar pe pamant,ceea ce nu stim inca sigur daca este adevarat dar vom afla poate..ma rog)da o masina peste el (clar alunecasera rotile masinii pe aseasta gheata amestecata cu zapada si pisat si etc...cahhhhhhh).Toata lumea era fericita :|Niciunu nu se ducea sa-l ia de acolo pe bietul baiat.Chestia e ca el omora oamenii cu instrumentul lui confectionat chiar de el...pt ca acasa avea un atelier dinasta foarte tare si crea tot ce vroia el :))ma rog.Toti insfarsit erau fericiti ca a murit si poate asa o sa-l judece Dumnezeu ca daca GABORII astia de cacat au luat mita de la el(uitasem sa spun ca era si foarte bogat)nu l-au bagat la parnaie.Si cum trecea lumea asa pe langa el pe strada,s-a vazut o lumina alba si ghici cine coboara din cer pt a-i alina sufletul..fix MICHAEL JACKSON!"hee hee am venit whoo dupa tinee he hee,sa te i-au in heehee ceer come on!"lumea uimita. toti au inceput sa planga si strigau "we love you michael He he!"...si sufletu lu ala se ridica in pasi de moonwalk sper cer.dar stai mai apare si kurt cobain de brat cu michael si toti trei se inalta pe piesa "smells like teen spirits" de la nirvana si cerul se inchide.Oamenii isi vad fericiti de drum pt ca atunci se trezeste bietul baiat din somn...The END :D

p.s. : era vacanta de iarna si comentariul a fost lasat la ora 00.37,la o poza de-a lui Dede! :)))

Un comentariu:

  1. pune-l sa-ti cante paula seling playing with fire, sa vezi ce implicat e:))

    RăspundețiȘtergere