Helaaau! :)

Aici ai sa poti citi tot ce-mi trece prin minte,defapt in legatura cu un subiect anume.Si daca tot cititi,lasati si un comentariu ca sa vad ce pareri aveti :).

search on behe's blog!

Arhiva

duminică, 14 februarie 2010

Asaaa,si?

Hmm..ce zi este azi?
14 februarie.Aha..si ce sfant "sarbatorim" astazi?
Sfantul Valentin..Valentine's Day!
Stai opreste-te la prima parte,partea cu Sf.Valentin..partea cu Valentine's day ce cauta?
Cum ce cauta?Este Ziua Indragostitilor..zi imprumutata etc..hai ma ca stii!
Pai stai ma aia nu era la noi de Dragobete..sau ceva de genu'?
Ba da dar asta e asa mai pe engleza..abea astept sa ma intalnesc cu "x"!
Doamne,cata prostie!Cred ca o sa imi vina rau!Ma rog..

Urasc ziua asta!God,nu sunt nicio frustrata..pur si simplu "mi se apleaca" de la atata iubire care se transforma treptat pe parcursul intregii zile in prostie,grava!Inimioare,maimutoaie,dulciuri,reduceri pt indragostiti,mass-uri,statusuri etc lista poate continua la nesfarsiiiiiiiiiiit!Ce rost are sa-mi bagati mie toate astea pe gat,cand eu nu am nicio treaba cu ziua asta?Pastrati in mama masii pt voi toate idioteniile astea!Si nu,normal ca nu am primit nimic..a ba da : un MARE NIMIC de care sunt foarte multumita pt ca poate sa fie ce culoare vreau eu,sa fie cat vreau eu de mare,sa aiba ce forma vreau eu si sa-mi faca si temele,am uitat sa precizez ca mi-a facut si o prajitura delicioasa!Jesus Christ,wake up!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu