Helaaau! :)

Aici ai sa poti citi tot ce-mi trece prin minte,defapt in legatura cu un subiect anume.Si daca tot cititi,lasati si un comentariu ca sa vad ce pareri aveti :).

search on behe's blog!

Arhiva

marți, 9 februarie 2010

Aberatul face cateodata bine!

Behe Behe: leo jmech3rytha si behe shuk@r@ de la Buzau spargem topurile cu un nou hit super hitul arfe si talent iar albumul include si bonus track
Behe Behe: jmecherie si shucarime
Behe Behe: si hitul 2010 gelozia ta imi raneste inimioara
leo ma!:): =)))))))))))))))
Behe Behe: tzaca tzaca gelozia ta aaaaaaAAa imi raneste inimioaraaa nici 564356 de averi nu o sa-mi aduca vechile puteri =)))))))))
leo ma!:): =))))))))))
leo ma!:): =))))))
leo ma!:): coooae
leo ma!:): )))))))))))))))))))))
leo ma!:): =))))))))))))))))))))))
leo ma!:): =)))))))))))
leo ma!:): mooor
leo ma!:): =)))))))))))))))))))))))))))
leo ma!:): mi au dat lacrimile
Behe Behe: valoarea mea esti tu fetito daca esti cuminte am sa te duc la disco
leo ma!:): ia mai zii salame
Behe Behe: stai ca acum ma gandeam
Behe Behe: mi-ai luat inima si ai plecat cu ea daca as putea as vinde-o pe fimea sa te readuc in viata meA fa haladito nesimtito smecherito
Behe Behe: nu mai am inspiratie
leo ma!:): vai moor
leo ma!:): ma bagi in mormant
Behe Behe: am talent si valoare dusmanii mei moare cand le fac semn cu mana ei imi pupa scula =))))))
leo ma!:): =))mor doamne
Behe Behe: leo,tu ori esti nepoata mamei omida?
leo ma!:): =))))
Behe Behe: mama omida care normal a fost casatorita cu manolescu
leo ma!:): =)))))))))))))
Behe Behe: si pufi era catelul lor
Behe Behe: pe care mama omida a ghicit ca o sa-l adopte
Behe Behe: si deaia isi aminteste manolescu de pufi
Behe Behe: il striga ca'si aminteste de el
leo ma!:): =)))))
leo ma!:): =)))))))
leo ma!:): =)))))))
leo ma!:): =)))))))))))))))))))))))
Behe Behe: o fi calcat bietu caine cand era beat
Behe Behe: leo ma!:): =))))
Behe Behe: si mama omida nu a mai suportat sa stea asa cu el pt ca ia omorat cainele pe care-l iubea asa mult
Behe Behe: si l-a parasit
Behe Behe: deaia are el traume acum
Behe Behe: :-<>
Behe Behe: leo nu este film este prostie pura care simte nevoia sa iasa in evidenta normal aberand,pt ca nimic nu poate fi mai frumos decat o minte sportiva care zboara pe un norisor alb si pluteste defapt sta agatat pe un cer albastru ca bluza ta din avatar si merge ca manolescu atunci cand este beat!Ce lume minunata.
Behe Behe: =)))
Behe Behe: oare pot abera mai mult de atat?
Behe Behe: =))
leo ma!:): dooooooooooamne =)))))))))))))))
TAVI,fas! =))))))

8 comentarii:

  1. "TAVI,fas! =))))))" = Tavi e idolu meu!

    RăspundețiȘtergere
  2. era sa zic eu ceva frumos si de bine =)) :*

    RăspundețiȘtergere
  3. stiu ca ma iubesti!:P:*frumoasa mea printesa fantastica!:* chiss iu beibi

    RăspundețiȘtergere
  4. te-ai dat de gol...acuma stie toata lumea ca ma iubesti printesa!

    RăspundețiȘtergere
  5. nu-i adevarat! ce mincinos esti! >:P te dracu.nu am zis asta! 8-|

    RăspundețiȘtergere
  6. prea tare behe si leo : =)))))))))) lol apropo sunt gaby

    RăspundețiȘtergere