Helaaau! :)

Aici ai sa poti citi tot ce-mi trece prin minte,defapt in legatura cu un subiect anume.Si daca tot cititi,lasati si un comentariu ca sa vad ce pareri aveti :).

search on behe's blog!

Arhiva

marți, 26 ianuarie 2010

Weird!

"Fata te-ai facut buna,jur!".Asta aud cam in fiecare zi si sincer mi se umple inima de fericire!Este o senzatie draguta pe care nu credeam ca am sa o ating,sincer!Asaaaaa,si?Mereu am stiut sa accept si criticile "Tot ce-ai spune tu,mai bine iti sta cu culoarea ta naturala".Cred ca este decizia mea si viata mea si problema mea daca imi face bine sau rau aceasta schimbare.Vorbiti degeaba...
"Arati ca un ingeras,desi nu stiu cum arata unul,dar daca mi-as imagina,ar fi ca tine!"..Asta a fost cea mai frumoasa chestie pe care a putut sa mi-o zica un tip.Desi a fost ciudat,am inteles cam ce a vrut sa spuna si mereu am sa-l inteleg si am sa-l ascult(stie el!)."In loc sa devin un punkist anarhist,am devenit eu insumi o anarhie!".. este GENIAL(ceea ce nu vrea sa inteleaga)!
Hmm nu cred ca stie nimeni cam ce este in sufletul unei persoane care mereu rade sau schiteaza un zambet asa fara motiv.Este defapt reactia"nu-mi pasa!",reactia de indiferenta.Mereu am stiut sa ascult si sa dau sfaturi dar eu..eu nu contez! :)

Un comentariu:

  1. nu cred ca este reactia de nu-mi pasa atunci cand rade vreunu la orice pas, ci cred ca e o reactie de tip ciudat sau tipa

    RăspundețiȘtergere