Helaaau! :)

Aici ai sa poti citi tot ce-mi trece prin minte,defapt in legatura cu un subiect anume.Si daca tot cititi,lasati si un comentariu ca sa vad ce pareri aveti :).

search on behe's blog!

Arhiva

duminică, 3 ianuarie 2010

Lucruri rusinoase sau enervante pe care le fac!


Sunt fel si fel de situatii,gesturi etc prin care ne simtim rusinati sau ii putem enerva pe cei din jurul nostru.Hmmm..eu consider ca aceste"defecte"(daca le pot numi asa) ale mele sunt urmatoarele:

-vorbesc prea repede cand sunt entuziastmata de un subiect si deseori simt ca raman fara aer.
-gesticulez foarte mult.
-jignesc unele persoane fara sa ma gandesc la consecinte.
-fac gafe destul de des.
-cant cand ma plectisesc sa merg singura pe strada(asta poate fi jenant cand treci pe langa oameni,dar deobicei ma abtin)
-folosesc deseori cuvinte precum : gen,ideea e ca..,e cacat,god,ma rog etc.
-injur cam din orice.
-nu suport tipii care se tin dupa mine desi le-am spus ca nu-mi place de ei si sa nu se mai bage in seama cu mine.
-sunt prea dura in anumite situatii.
-merg ciudat cand vreau sa atrag atentia cuiva.
-sunt cu mintea in alta parte cam tot timpul deci se poate sa nu aud intotdeauna ce spun ceilalti si raspund altceva.

Cred ca mai sunt si alte chestii...dar altadata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu