Helaaau! :)

Aici ai sa poti citi tot ce-mi trece prin minte,defapt in legatura cu un subiect anume.Si daca tot cititi,lasati si un comentariu ca sa vad ce pareri aveti :).

search on behe's blog!

Arhiva

sâmbătă, 2 ianuarie 2010

2010.


Minunat!Am scapat insfarsit de anul 2009!Credeam ca nu se mai termina...
Pot spune ca anul 2009 a fost de tot cacatu'!Incepuse incredibil de bine,totul era superb,chiar ma gandeam sa ma schimb total,aveam incredere deplina in unele persoane pt care mi-as fi dat viata,ma simteam bine,eram ok!Imaginea mea era una de "copil"..toata lumea imi spunea ca sunt mica,chiut etc.Totul s-a stricat atunci cand am implinit 15 ani si odata cu implinirea acestei varste am simtit nevoia de a schimba ceva,de a schimba imaginea aceea de "copil inocent"!Ei bine imi crescuse si parul si descoperisem si placa.Am inceput sa spun ce gandesc,asumandu-mi unele riscuri,am inceput sa ma ingrijesc mai mult si sa devin "domnisoara" asa cum vroiau ai mei.Am decis sa ma fac blonda..reactia celorlalti a fost aceeasi "SOC!"Imi placea noua mea infatisare(si acum imi place sa fiu "blonda" mi se potriveste in unele cazuri) si chiar ma simteam schimbata si in interior.De atunci totul s-a dus pe apa zambetei!Tot ce reusisem sa construiesc in timp se pierduse in cateva clipe..prieteni,lucruri,obiceiuri etc.Distantandu-ma de aceste lucruri pe care le adoram poate,mi-a fost foarte greu si am suferit mult poate ca nimeni nu stie cat!Am trecut cu bine peste aceste lucruri incurajandu-ma si gandindu-ma mai mult la cariera mea(pe care o pot avea in muzica) si la ce am sa fac in viitor.Pot spune ca in orice lucru rau exista si ceva bun!Eram optimista..si am reusit!Am reusit sa fiu eu insami,sa ma simt frumoasa,sa ma simt bine in pielea mea si chiar sa am fite(sunt bune cateodata!).Dupa toate aceste presiuni,schimbari si lucruri ciudate..sunt aceeasi Behe in interior!
Revenind la noul an..ma simt mai puternica si cu pofta de viata!Abea astept sa vad ce se va intampla in acest an si ce surprize imi rezerva!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu