Helaaau! :)

Aici ai sa poti citi tot ce-mi trece prin minte,defapt in legatura cu un subiect anume.Si daca tot cititi,lasati si un comentariu ca sa vad ce pareri aveti :).

search on behe's blog!

Arhiva

joi, 17 decembrie 2009

Iarna!?

E iarna.Mi-e frig,mi-e cald,ma doare..nimic nu mai are sens!E pustiu.Am nevoie de...iubire.Am nevoie de iubire,dar nu de iubirea de mila,nu de iubirea de mantuiala,ci de iubirea care sa-mi incalzeasca sufletul si sa mi-l aline.Stiu,e greu de gasit acest fel de iubire,este greu de simtit,este greu de pastrat..dar merita.Poate ca,vreodata,am sa pot gasi aceasta iubire la care,cu siguranta,se gandesc o groaza de oameni,tineri in special.Stiu,sunt ciudata!Tocmai acest ingredient si felul de a gandi ma face diferita si speciala.Poate ca nu multe persoane pot avea imaginatia si originalitatea mea.Chiar si felul in care citesti acest fragment poate fi interpretat gresit,pe cand in mintea mea,el este perfect,atata timp cat este scris din suflet si cu inima deschisa noilor incercari.Deja crezi ca delirez.Ei bine,o fac!Da,nu te mira!Atunci cand aberezi este ca si cand ai visa.Mintea ti se duce linistita,zburdand insfarsit, spre o lume in care se simte bine si in largul ei..adora aceasta lume.Acum poti vedea cat de multa imaginatie poti avea si pana unde poti ajunge conducand-o!Pun pariu ca deja ti-ai imaginat cum mintea alerga pe un norisor albastru si era libera si,si,si..de aici poti continua tu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu