Helaaau! :)

Aici ai sa poti citi tot ce-mi trece prin minte,defapt in legatura cu un subiect anume.Si daca tot cititi,lasati si un comentariu ca sa vad ce pareri aveti :).

search on behe's blog!

Arhiva

miercuri, 9 decembrie 2009

Am constatat ca...


In ultimul timp am constatat ca...urasc :

- persoanele care'si plang de mila.
- persoanele care sunt importante si se vaita din aproape orice desi stiu ca pot rezolva problemele oricum.
- pastele cu orice sos si alte minuni.
- pastele,orezul etc cu lapte.
- persoanele care se cred a face parte din urmatoarele categorii desi nu au nicio legatura:punk,emo(in special acestea),rock etc.
- istoria si logica cu Manolescu!
- galagia.
- sa-mi fie date exemplu alte persoane.
- persoanele care se baga in seama.

si ar mai fi cateva chestii...dar nu-mi vin acum in minte,deci nu sunt atat de importante!

Si,in ultimul timp am constatat ca...

-muzica pe care o ascult,este muzica potrivita pentru mine.
-vocea pe care o am este pe zi ce trece mai buna.
-Daniel Radcliffe este un tip super tare si foarte dragut!
-pe The Offspring ii ador la fel de mult ca la inceput si muzica lor ma reprezinta de fiecare data cand o ascult.
-imi place sa scriu si sa compun.
-imi place sa fiu mai feminina.
-nu este usor sa ai grija de o pisica...
-ma enervez extrem de repede.
-nu mai mananc la fel de mult si chiar se cunoaste!
-ador muraturile bunicii mele!

ETC.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu