Helaaau! :)

Aici ai sa poti citi tot ce-mi trece prin minte,defapt in legatura cu un subiect anume.Si daca tot cititi,lasati si un comentariu ca sa vad ce pareri aveti :).

search on behe's blog!

Arhiva

marți, 24 noiembrie 2009

O alta zi de noiembrie...

O noua zi..
Dupa o noapte nelinistita,o noapte in care pur si simplu ma sufocam(la propriu),o noapte in care Sindy(pisica mea) nu a stat o secunda locului,razele soarelui de dimineata imi luminau camera in intregime iar tampitul meu ceas a inceput sa sune groaznic de tare si iritant,indicand ora 7.00 dimineata.Sufocarea face referire la faptul ca am racit si nu pot face nimic pentru ca ma doare capul si tusesc,stranut de nenumarate ori,iar tot ce-mi doresc este sa stau in pat sprijinita de o perna moale,band un ceai fierbinte cu miere si lamaie,in timp ce ma uit la "In Gura Presei" cu Mircea Badea..
Fara chef si ametita ma ridic din pat si incerc sa fac cativa pasi;ca de obicei mi se impleticesc picioarele si-mi amintesc iar ca trebuie sa-mi cumpar pastilele pentru calciu.Ma cuprinde o durere de cap groaznica,nu numai de la raceala dar si de la gandul ca va trebui sa o duc pe Patrisia(sora mea) la gradinita pe frigul ala idiot de dimineata;dupa care va trebui sa ma duc la ora mea de chitara.
Durerea de cap nu mi-a afectat creierul(atat de tare) si am sunat-o pe mama.Incredibil dar adevarat,mi-a spus sa stau acasa si sa nu ies.O parte din dorinta de mai sus se indeplinise,acum,partea urata era ca trebuia sa stau su Patrisia acasa toata ziua..si este atat de stresant si obositor;niciodata nu m-am descurcat cu ea.
Cu toate preocuparile unui om racit,a trecut ziua.Superb..o zi fara scoala(mai ca uitasem sa precizez).Inchei aici pentru ca mi-a sosit ceaiul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu