Helaaau! :)

Aici ai sa poti citi tot ce-mi trece prin minte,defapt in legatura cu un subiect anume.Si daca tot cititi,lasati si un comentariu ca sa vad ce pareri aveti :).

search on behe's blog!

Arhiva

marți, 17 noiembrie 2009

IMPERFECT!

Nimeni nu este PERFECT!
Oricat am cauta persoana,lucrul,sentimentul,momentul perfect..niciodata nu o sa gasim perfectiunea..pentru ca ea nu exista,nu o poti atinge sau nu o poti gasi pentru ca nu are limite!Niciodata nu o sa gasim lucrurile care ne multumesc pe deplin, de fiecare data trebuie sa fie loc si de mai bine!
Nu imi mai cereti imposibilul!
In ultimul timp primesc destul de multe critici.Orice fac nu este bine!Ok..am inteles,totusi din greseli invata toata lumea!Cei care critica ar trebui mai intai sa se gandeasca la cum erau ei inainte si cum au evoluat.Criticile, uneori sunt bune pentru ca-ti dau un impuls,te indruma sa faci primul pas,sa te corectezi.Revin la perfectiune..Nu sunt perfecta!Nu trebuie sa-mi reprosati de fiecare data ,ca ceea ce fac nu este bine.
Schimbarile sunt bune si binevenite!
Poate ca am ajuns la aceasta concluzie tot din cauza criticilor primite acum ceva timp legate de schimbarea pe care am avut-o(motivele nu conteaza).Schimbarile se produc de cele mai multe ori din cauza unor probleme,unor necazuri sau a unor nemultumiri.Exprimarea acestor sentimente a trebuit evidentiata intr-un fel mai ciudat si anume SCHIMBAREA totala a stilului de viata.Aici se incadreaza atat vestimentatia,coafura etc(exterior) dar si sentimentele(interior).Prima schimbare pe care oricine o face atunci cand este suparat,trist,melancolic etc,este sa schimbe starea de "tristete" in "ura"..asa se explica multe comportamente ale tinerilor din ziua de azi care vor sa atraga atentia prin lucruri iesite din comun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu