Helaaau! :)

Aici ai sa poti citi tot ce-mi trece prin minte,defapt in legatura cu un subiect anume.Si daca tot cititi,lasati si un comentariu ca sa vad ce pareri aveti :).

search on behe's blog!

Arhiva

luni, 18 ianuarie 2010

Totul are sens!


"Voi nu ar trebui sa fiti aici!Ascultati la mine locul vostru nu este aici!Locul vostru este acasa si sa va tineti de scoala pt ca este cel mai important lucru!..".Ei bine cam asa sunau vorbele unui tip caruia i se spunea Temelie pe care l-am intalnit la un party in Bucuresti cu cortu'!In gandul meu "Ce mai vrea si asta?Nici nu judeca,e beat mort si se gaseste sa-mi tina morala!".Aveam o oarecare teama si ma framanta ce-mi spunea,era pur si simplu ciudat!Cred ca la cei 14 ani de atunci am observat si realizat in acelasi timp multe lucruri pe care unii abea dupa minunatii 18 ani,le baga de seama.Atunci cand nu fumezi,nu bei,nu ai nimic vezi altfel lucrurile si cateodata chiar te intrebi "Ce cacatu' meu caut eu aici?"..si asta era mereu intrebarea care mi-o puneam in gand!Ceea ce era si mai ciudat,era faptul ca mie nu-mi plac pletosii si mai ales cei care se imbraca in negru si etc;dar cu toate astea eram inconjurata numai de astfel de oameni.Intrebarea mi-o repetam de 586475474 in minte,dar totusi parca nu realizam in intregeme ce se intampla.O anumita persoana m-a calmat spunandu-mi ca totul este bine si nu mi se va intampla nimic,strangandu-ma la piept.Atunci m-am mai calmat..dar nu numai,am observat ca oamenii aceeaa erau chiar de treaba si s-au purtat cu mine foarte frumos,lucru la care CLAR nu ma asteptam!Vorbind cu ei,un tip mi-a atras atentia, spunandu-mi ca-i place "The Offspring" si insfarsit eram in lumea mea!Ca idee tipul (Taliban,cred ca asa il chema nu mai stiu sigur) era super de treaba.Nu am sa uit niciodata cand mi-a dat buretelul lui de par spunandu-mi "Te rog eu mult sa nu-l pierzi pt ca il am de la un prieten foarte bun din Germania!"In momentul de fata privesc buretelul si parca nu-mi vine sa cred ca a trecut un an de atunci...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu