Helaaau! :)

Aici ai sa poti citi tot ce-mi trece prin minte,defapt in legatura cu un subiect anume.Si daca tot cititi,lasati si un comentariu ca sa vad ce pareri aveti :).

search on behe's blog!

Arhiva

joi, 7 ianuarie 2010

Dream.

"Preocupata cu alte treburi,radeam,eram fericita,motivul nu-l mai stiu.De departe observ un tip,imi placea ca idee si asteptam sa se aproprie pt al vedea mai bine.Soarele te dobora,ramaneai fara puteri,era extrem de cald..abea mai puteam respira;totusi ma bucuram de o zi de vara superba!Umbrele castanilor de pe un bulevard necunoscut il acopereau in intregime pe tip;eram curioasa..imi spuneam mereu in gand 'sa se aproprie o data!".Si deodata..niste ochi de-o culoare blue electrizant,m-au atintit.Ramasesem blocata,picioarele simteam ca mi se inmoaie,fluturii din stomac nu se mai potoleau,ardeam ca focul,nu puteam sa-mi revin..bataile inimii erau din ce in ce mai rapide.Mii si mii de inimioare parca pluteau pe langa el atunci cand il vedeam apropiindu-se de mine..cand, am ramas surprinsa : acesta ma striga pe nume si mi-a spus 'Hei!'.Deodata totul a disparut,inimioarele au pierit una dupa alta.Eu tot surprinsa nu am apucat sa zic nimic;acesta vine si-mi da o imbratisare imensa,dupa care imi spune 'Decand nu te-am mai vazuuut!'.Recunosteam acel fel de imbratisare de care aveam in fiecare zi nevoie,dar persoana care mi-o daruia nu o mai aveam langa mine;era fostul meu coleg,care plecase in alta tara impreuna cu parintii sai si nu-l mai vazusem de ani de zile.Nu stiam ce sa mai cred,oare imi placea de el?Oare mi-a lipsit mult si ar trebui sa fie totul ca inainte?In acel moment imi treceau tot felul de intrebari prin minte si totusi inima imi batea la fel de repede si nu puteam sa leg doua cuvinte.Dupa ceva timp de vorba,acesta ma cuprinde dupa mijloc si ma invita la un suc.Hmm ceva era ciudat,dar imi placea si vroiam sa continue.Simteam nevoia sa-l imbratisez tot timpul,dar nu ca inainte,vroiam sa-l tin de mana,vroiam sa-l sarut.Am acceptat invitatia si pt a-mi arata entuziasmul l-am luat in brate si l-am sarutat pe obraz.Totul a decurs bine pana cand acesta a vrut sa ma intrebe ceva in legatura cu o fata de care ii placea,defapt fosta lu prietena,sa-mi ceara niste sfaturi pt a se impaca cu ea.In acel moment am simtit cum imi cade tot cerul in cap si sunt cea mai ghinionista fata de pe planeta.Vroiam sa plang,dar m-am stapanit,totusi pe fata mea se citea o tristete imensa pe care incercam cat de cat sa o maschez.El ma intreaba'Ai patit ceva?(si imi pune mana pe mana)',eu am tresarit si am spus 'Nu am nimic.Vreau sa ma duc pana la baie".Cand m-am intors am spus ca-mi este putin rau si am niste treaburi de facut,iar acesta m-a condus acasa.Cand am intrat in casa am inceput sa plang.Si deodata imaginea din fata ochilor imi dispare..'Adriana trezeste-te!striga sora mea la mine.A venit fostul tau coleg care a fost plecat.Vrea sa te vada!'.Eu trezindu-ma am inceput sa tip 'Zi sa plece nu vreau sa-l vad!Nu o sa fie niciodata cu una ca mine!'.Sora mea a incercat din rasputeri sa ma conviga de faptul ca a fost doar un vis..iar pana la urma a reusit.Am iesit din camera mea si era tipul acela de pe bulevard,era exact la fel si venise sa ma vada si sa ma scoata la un suc..."

Este foarte greu sa stai cu aceasta frica,cu aceasta teama si nesiguranta ca tipul pe care-l placi nu se va uita niciodata la tine pt ca vezi fete mult mai frumoase si care arata mai bine iar tu crezi ca nu ai nicio sansa!Nu este adevarat!Orice fata este frumoasa in felul ei,folosind armele de care are nevoie pt a cuceri un baiat! :)
*p.s. Nu mi s-a intamplat asta!Doar o mica parte din tot ce am scris este inspirata din viata mea,mai bine spus ultima parte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu