Helaaau! :)

Aici ai sa poti citi tot ce-mi trece prin minte,defapt in legatura cu un subiect anume.Si daca tot cititi,lasati si un comentariu ca sa vad ce pareri aveti :).

search on behe's blog!

Arhiva

duminică, 20 decembrie 2009

Minuneeee!

Tananana..si uite ca a nins.Uauu este o minune!Incredibil!Sincer,m-am saturat de toate statusurile gen "ningeeeee:x","zapadaaa:x" etc.Am inteles,gata!Am observat cu totii cred, ca a nins in aceste ultime 4 zile.Ok,si ca totul sa fie si mai si,trebuie sa avem toti poze cu zapadaaaaaaaaa!Jesus,a nins ce cacat s-a intamplat?Ei,uite ca eu nu sunt cul si nu am poze cu zapada..dar probabil o sa fac pt ca am si eu prieteni obsedati care vor poze cu zapada si normal ca eu ca o prietena buna ce sunt o sa le fac damblaua.I know,sunt o persoana cu bun-simt.Doamne cat am putut sa mint..trecem peste!Siii acum din cauza acestei "minuni" trebuie sa acceptam cu totii minunatele intarzieri ale trenurilor si masinilor,minunatele febre musculare pe care le tot avem mergand ca niste pinguini prin zapada,adorabili copii care te pocnesc pur si simplu cu zapda..ce sa mai,este superb!Dar ce sa facem,nu avem ce sa schimbam.Am fost cu colindul.Si este uimitor cat de zgarciti sunt oamenii din ziua de astazi(macar de-am fi cantat de tot cacatu ca tiganusii aia mici cu steaua)..asta este.Mai este si categoria cealalta a oamenilor..incredibil de emotionati si fericiti ca mai aud colinde cantate frumos,si de copii din ziua de astazi.

2 comentarii:

  1. ce frumos
    :X
    sti ..si eu am avut intr`o zi status gen ``zapadaa:X``
    si mi am dat seama apoi k a fost ceva stupid
    :))))
    oricum
    frumos text
    :X

    RăspundețiȘtergere